با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ تعداد مدارس شبانه روزی کاهش نمی یابد
زیارت عاشورا

زرافشان: تعداد مدارس شبانه روزی کاهش نمی یابد

خبرگزاری پانا+

به نقل از پانا:زرافشان  با اشاره به پذیرش 400 هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی در سال تحصیلی 93-94  گفت: در دوره دوم متوسطه، یک پایه حذف می شود و تعداد نیروها و فضا افزایش می یابد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد:به عنوان سیاست اصلی وزارت آموزش و پرورش باید به دنبال تشکیل کارگروه برای رسیدگی به مسایل مناطق محروم و شبانه روزی باشیم.
 
زرافشان گفت: مساله روستا مرکزی هم مورد توجه است تا دانش آموزان شبانه روزی نیاز به خوابیدن شب در مدارس نداشته باشند. ما سعی در کاهش مدارس شبانه روزی نداریم بلکه عمده فعالیت ها پیرامون ساماندهی مجدد است که از فضا استفاده شود.
 
وی ادامه داد: با اضافه شدن یک پایه به دوره اول متوسطه تعداد معلمان کاهش می یابد در نتیجه میزان درجه بندی کاهش و نیروها آزاد می شوند. باید نیروهای پایه اول و دوم دوره متوسطه مجدد سازماندهی شود.
 
زرافشان اشاره کرد: امسال در مدارس شبانه روزی، دوره اول متوسطه یک پایه را اضافه دارد لذا تعداد نیرو و فضا کاهش می یابد.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 مرداد 1394برچسب:, | 17:7 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |